вівторок, 13 листопада 2018 р.

У Більче-Золотецькій обласній фізіотерапевтичній лікарні реабілітації повертають гарне самопочуття та сили



ТУТ повертають 

гарне самопочуття та сили

 

У Більче-Золотецькій обласній фізіотерапевтичній лікарні реабілітації, що в мальовничому куточку Дністровського каньйону, на Борщівщині, кожного року оздоровлюються майже 5 тисяч пацієнтів. Жителі Заліщанщини тут також часті гості. Ось і для мене так склались обставини, що необхідно було пройти курс лікування в цьому медичному закладі.
 Варто сказати, що хворі, які приїжджають сюди вперше або вже багато років поспіль, отримують різноманітні сучасні фізіотерапевтичні процедури. Їх у медичному закладі налічується понад 100 видів. Тут діють такі відділення, як терапевтичне, травматологічне, педіатричне, кардіологічне, неврологічне, в яких одночасно можуть поліпшити своє здоров’я більше 200 осіб. До речі, сюди їдуть із різних куточків України.
Сьогоднішня Більче-Золотецька лікарня – це великий оздоровчий комплекс із гарною репутацією, кваліфікованими фахівцями та професійним обладнанням. З 2011 року очолює установу  наш земляк, заслужений лікар України, кандидат медичних наук, магістр державного управління, депутат Тернопільської обласної ради багатьох скликань Любомир Синоверський, який свого часу багато років був керівником Заліщицької центральної комунальної районної лікарні. Завдяки його менеджерським талантам у Більче-Золотому працює сучасна медична апаратура, яка забезпечує максимальну ефективність лікування. 
 Крім того, серед останніх новинок роботи установи - геліосистема нагріву води, якою навряд чи може похвалитися ще якийсь лікувальний заклад області. А система водопідготовки  включає два рівні: очищення води від механічних домішок, а також демінералізацію води.
У лікарні з успіхом застосовують для реабілітації пацієнтів такі процедури, як електрофорез, гальванізацію, магнітотерапію, лазеротерапію, дарсонвалізацію, ампліпульстерапію, озокерито-парафінові аплікації тощо. До послуг хворих бішофітні, хвойні, сірководневі, радонові та інші ванни, підводний масаж, циркулярний душ, ручний та апаратний масаж. Ефективні рапні обгортання. Рапу, збагачену йодом і кальцієм, привозять із Гусятина. До слова, у Європі майже така сама є тільки на одному з курортів Прибалтики. Використовують у лікарні різні види витягування хребта. Діють кабінети штучного мікроклімату «Соляна печера», аромотерапії, фітобар. Приємний бонус ­- відсутність черг, що теж свідчить про добру організацію лікування.
Найбільший кабінет, у якому завжди багато відвідувачів – це зала лікувальної фізкультури і механотерапії. Вона вражає своїми розмірами та використанням різних видів тренажерів. Адже реабілітація – одна з дуже важливих галузей в медицині, оскільки йдеться про повернення хворим здоров’я й працездатності.
У відділеннях лікарні оздоровлюються учасники АТО та члени їхніх сімей. Учорашніх бійців, які зазнали травм чи поранення й потребують допомоги медиків, тут ставлять на ноги.
Про хворих у закладі турбуються понад 180 чоловік. Приємним було спілкування як з лікарями, так і з медсестрами. Особливо корисними для мене були поради завідуючих неврологічним та кардіологічним відділень. Це – лікар-невропатолог Ольга Герман та лікар-кардіолог Ганна Гарасимяк, які добре знають свою справу, дають пацієнтові важливі рекомендації. Медперсонал завжди турботливо ставиться до усіх, хто перебуває на лікуванні.
 Крім того, у закладі радують око дбайливо відремонтовані затишні палати, створено комфортні умови для пацієнтів з особливими потребами, які пересуваються на візках, для дітей, хворих на дитячий церебральний параліч. Усе засвідчує про те, що в реконструкцію й розвиток лікарні колектив разом із головним лікарем вкладають серце і душу. У час, коли санаторно-курортне лікування стає все менш доступним для пересічного українця через високі ціни, перебування у цій установі абсолютно виправдане для поліпшення свого здоров’я. 
Доброзичлива атмосфера у Більче-Золотецькій лікарні разом із процедурами повертають гарне самопочуття та сили.
Оксана ДЯКІВ
Світлини з відкритих джерел.

1 коментар:

  1. Я ЗАРАЗ ВИКОНАЮ ФІНАНСОВО ЗОБОВЛЕНО ПОЗИЦІЇ, ЯКУ Я ОТРИМАВ В LFDS. Я хотів би довести це до відома громадськості про те, як я вступив у контакт із паном Бенджаміном після того, як я втратив роботу і мені відмовили в позиці фінансова установа завдяки моєму кредитному рейтингу. Я не міг платити гонорар своїм дітям. Я відставав від рахунків, яких збирався викинути з дому через неможливість оплатити оренду житла. Саме в цей період мої діти були забрані у мене прийомною сім’єю. Потім я вирішив шукати кошти в Інтернеті, де я втратив 3670 доларів, які я позичив у друзів, і які я зірвав двома компаніями, що займаються позиками. Поки я не прочитав про: позику в Інтернеті (247officedept@gmail.com) десь в Інтернеті, все одно не переконав через те, що я пережив, поки мій родич, який є духовенством, також не повідомив мені про поточну схему позики в дуже низька відсоткова ставка 1,9 %% і прекрасні умови погашення без штрафу за невиплату платежу. У мене немає іншого вибору, ніж також зв’язатися з ними, що я зробив через текст + 1-989-394-3740, і містер Бенджамін відповів мені у відповідь. Цей день був Я найкращим і найкращим днем ​​у моєму житті, який ніколи не можна забути, коли я отримати кредитне попередження в розмірі 400 000,00 доларів США суми позики, на яку я подав заявку. Я ефективно використав позику для погашення боргів та започаткування бізнесу, і сьогодні я та мої діти такі щасливі та задоволені. Ви також можете зв’язатися з ними електронною поштою: (247officedept@gmail.com) Довідкова лінія WhatsApptext: + 1-989-394-3740 Чому я це роблю? Я роблю це, щоб врятувати якомога більше тих, хто потребує позики, щоб не стати жертвою шахрайства в Інтернеті. Дякую і Бог благословить вас усіх, я Олександр Артем з горизонту парку до нашої ери, Україна.

    ВідповістиВидалити